tisdag, april 29, 2008



Musik 2008

Tindersticks - The hungry saw

Rented rooms, City sickness, A night in, No more affairs, Tiny tears, Talk to me, Are you trying to fall in love again och ett antal låtar till ligger Tindersticks i fatet. De är nämligen så fulländade att de inte går att överträffa. Alla låtarna ovan finns på någon av bandet tre första plattor. Bandets lite mer soulinfluerade skivor som kom senare är också bra men det finns inte riktigt samma bett i låtarna.

Nya The hungry saw är något av en återgång till det tidiga soundet. Allt är egentligen ganska bra men jag kan inte ta in det. Som sagt, det har gjort det lite bättre tidigare och istället för att lyssna på The hungry saw en gång till så sätter jag hellre på Rented rooms från skivan Curtains för tiotusende gången. En låt där varenda textrad glöder lika mycket nu som för tolv år sedan. Jag har ett bestående minne om hur den låten fick mig tårögd på tåget upp till Stockholm när jag skulle se bandet på konserthuset. Den passade in på mitt liv då och den gör det nu. Det är en av de där låtarna som alltid kommer finnas med mig var jag än framtiden hamnar. Som ni förstår så finns det ingen sån låt på nya skivan.

Betyg: 6

Favorit: Yesterday tomorrows

4 kommentarer:

Anonym sa...

Standard & Poor saw fit to downgrade Ford's corporate credit rating to CC in March. The applications that have been mentioned are readily compatible with nexus 7 device and these apps provide effective health advice. It's
finally a pure Android experience in a tablet form.

Anonym sa...

To start with, see if it is possible to sell your car or cars.

He attributed the success of the thermostat to its functionality and effective usage.
This keeps your unit from having to work so hard to heat the water.



My web blog ... nest thermostat

Anonym sa...

For the better experience of audio-listening, HTC Desire
C provides you with Beats Audio. Smartphone survey is an important app for Smartphone users that may keep
them busy while giving some beneficial results. If you don't like to cook or feel like you don't have time, there are apps for
restaurants also.

My site - samsung s4

Anonym sa...

Find bargains for the family at local garage sales.
This removes mold, dirt, fungi or other debris from entering the home.
The devices must be hooked to a power source and be connected to
WI-FI for it to automatically back up.

my blog post - nest learning thermostat