onsdag, januari 13, 2010

I wonder do you ever think of me

Veckans spotifylista finns här

Det spelar ingen roll om man är sju eller trettisju år. Känslan av "the magic touch" är densamma. Och just det beskriver Bobby Fuller Four låten och den efterföljande Grass Roots låten, på veckans lista på bästa sätt. De har fått mig att dansa mig igenom livet ett par dagar.

I mars blir det fest på Kaptensgatan. Skulle man vara minsta intresserad av att stuffa till dessa två låtar så är man välkommen:)

Glöm inte resten, det är 23 kanonlåtar.

4 kommentarer:

Magnus sa...

Visst stuffar jag till dessa godingar!

Mattias sa...

Gött!

Då slipper jag stuffa ensam. I mars börjar det också bli läge att snacka upp sig inför Roskilde.

Men vi hörs såklart innan stuffandet. Det borde vara quizläge inom det närmaste.

TS sa...

Quiz - javisst! Stuffa får mig att tänka på saliga Music Eylis, men visst gärna ...

Mattias sa...

Musik Eylis, familjen som hade den affären skulle jag gärna bjudit på en frikväll på valfri bar (om de levat). Dem är man skyldig ett stort tack.

Vi får samordna ett quiz snarast.