onsdag, september 17, 2008

Imorgon är en annan dag

Igår gick jag och var sur hela dagen. Anledningen var min j***a förstärkare som inte fungerar trots att den varit inne på lagning. Skulle jag varit rikare skulle jag gärna lekt rockstjärna och slängt ut den genom fönstret.

Istället skrev jag ett töntigt inlägg om vår nyinflyttade granne för att avreagera mig. Inlägget, som jag nu tagit bort, var på sandlådenivå. Men är det något som gör mig riktigt ilsk så är det när det strular med musikapparturen. Mina 45 nyinköpta vinyler har nu fått stå i över två veckor eftersom förstärkaren och vinylspelaren inte verkar trivas med varandra.

Idag har jag dock lugnat ner mig. Så jag säger, kära granne, välkommen till den underbara stadsdelen Majorna. Har du inget för dig så kom över på en whiskey när du har lust. Om du vill kan vi lägga på någon George Jones skiva samtidigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan att jag missade inlägget om grannen. Hade säkert varit underhållande läsning..Som det oftast brukar här. Vi får ta gå igenom ämnet nån gång.

Andreas

Anonym sa...

Jag tror jag har en förstärkare på vinden som du kanske vill ha. Tror knappast jag kommer använda den igen.
Hör av dig om du är intresserad!