fredag, september 26, 2008

Göteborgs-Posten

Det är bråda dagar. Men jag har hunnit med dagens viktigaste punkt. Nämligen den att skriva till GP och klaga på deras konsertbevakning. Den har ju blivit närmast obefintlig.

Att de inte skrev om Bon Iver spelningen i veckan ser jag närmast som ett hån mot oss musikintresserade. En av höstens mest utsålda spelningar, även om det var på ett litet ställe, med en av de mest hyllade artisten i år och man väljer att inte vara där.

Personer som klagar utan anledning är bland det värsta jag vet. Men jag tycker faktiskt att jag har rätt att påpeka för GP att deras nöjessidor är kassa just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Mattias, på dom bara!, Dom behöver nån på fältet med koll. Du skulle börja extraknäcka för dom, frilansare kanske? Du har redan musikkoll och är ändå på många spelningar. Vi kör på det.

Anonym sa...

Bra, stå på dig! Bevakningen är allt för dålig och för förutsägbar. GP bör hellre skriva om Bon Iver än ännu en meningslös Håkan "recension".