tisdag, mars 18, 2008



Army of Lovers Vs. Bwo

Som någon så tacksamt påpekade så skrev jag Army of Lovers istället för Bwo på schlagerlistan.


Jag skulle tippa att det beror på Dominka Peczynsky en av medlemmarna i Army of Lovers. Hon fick mig nämligen att smyga in på pressbyrån i Lidköping, dock ej i lång överrock och hatt, och bläddra i det första nummret av den svenska varianten av Playboy. Året var 1998 googlade jag fram. Jag var då 26 år så ni förstår varför jag smög. Det fanns liksom ingen chans att skylla på tonårshormoner om någon dök upp vid min sida och undrade vad jag läste. Sen var det så att mannen som ägde pressbyrån verkligen tyckte illa om om man bläddrade i tidningarna. Det fanns lappar överallt om att det var förbjudet. Jag var så stressad att jag inte hann kolla ordentligt på bilderna. Därför finns Dominika ständigt i mitt undermedvetna. Jag behöver nog se de där bilderna ordentligt så jag kan gå vidare med mitt liv.


Inga kommentarer: