fredag, maj 11, 2007

Om precis ett dyng så har man förhoppningsvis gått i mål i året Gbg-varv. Så här dagen innan är det alltid lite spänt. Hur hårt ska man våga gå ut egentligen och hur är formen måntro.. Jag skulle inte tycka det vore roligt med löpning om man inte hade klockan att löpa emot. Det är helt klart min morot. Visst kan det vara skönt med lugnare träningsrundor men jag måste ha en klocka på mig för att hitta inspriration.

Det där med formen är så svårt att veta. I år har jag sprungit fler mil men inte alls på samma sätt som tidigare år. Då var varje löppass som det sista. Jag sprang oftast en mil och tog då ut mig ordentligt varje gång. Nu, maratonåret, så har jag nästan enbart sprungit lite längre och långsamma pass. Det ska faktiskt bli intressant att se hur det faller ut.

Inga kommentarer: