söndag, augusti 23, 2009

För övrigt...

- är det underbart att springa i höstluft.
- är det en stor ynnest att få träna femton stycken 7-8 åringar i fotboll.
- gjordes med all säkerhet årets sista utomhusbad i helgen i 17 grader, brrrrrr.
- är det underbart att fotboll från Spanien, England och Italien dragit igång igen.
- har ett mord ägt rum och ett stort ungdomsgäng härjat i kvarteret i helgen.
- så har jag förlikat mig med att klockan måste ställas för ringning.
- så verkar Västtrafiks nya biljettsystem uselt.
- ska höstresor bokas inom kort.
- är Billie Holidays skiva Lady in Satin mästerlig.
- fick jag visa legitimation vid tipsinlämning då de kollade alla under 30 år:)
- gillar jag inte inställsamma telefonförsäljare.
- så menar jag att jag avskyr inställsamma telefonförsäljare.
- så älskar jag att läsa böcker för barnen på helgmorgonar.
- är det dags att kolla på Zlatans andra halvlek med Barcelona (han var bra i första)

Inga kommentarer: