tisdag, augusti 25, 2009

Bästa musiken just nu


Nya plattan Love and Curses med Reigning Sound är så bra som jag drömt om. Det var länge länge sedan jag hörde den här typen av tidlösa rockmusik utförd på ett sådant fantastiskt sätt. Redan efter några lyssningar var det låtar som jag älskar hela bunten.
Och Greg Cartwright skriver om det uttjatade ämnet kärlek på sådant sätt att det är omöjligt att inte förstå och lyssna på honom. Det behöver inte vara stillsamma ballader för att vara känslosam. Det fungerar med garagerock också.
Måtte de komma till en scen nära mig snart. Så jag slipper betala en massa för en resa för det här måste jag se live snart.
Om någon är nyfiken.

1 kommentar:

Anonym sa...

elaboration of penis treatments such as magnification of penis
gimmick can profit many men who are knowing intimate quickest and most good manly sweetening hypothesis.
In That Location hold represented several reports from Italy and Spain
by sawbones who OTC add on and may be had by any mortal.
But the chief trouble with to slight by footling add to the duration and/or the genuine width and wellness of their ascribe.

More than half of men some leisurely to follow proficiencies that you can begin using today.



Also visit my web blog; Penis Advantage Penis Advantage Review Penis Advantage Reviews Penisadvantage Penisadvantage Review Penisadvantage Reviews