måndag, mars 19, 2007

Mona Sahlin

Jag har inte vågat kolla på några av Mona Sahlins tal som ny partiledare. Jag tycker att hon är både jobbig och lite pinsam att se på. Det är något osäkert över hennes beteende fast hon på alla sätt försöker dölja det.

Ikväll var det en första debatt mot Reinfeldt i Aktuellt. Mina farhågor besannades. Hon är inte den som kan få bort Alliansen från makten. Reinfeldt, som blivit en ganska duktig debatör, kommer nog inte att ha problem att dribbla bort Sahlin. Han kommer förstås ha problem att dribbla i mål med sin politik men utan motstånd kansken han klarar det.

Mina nya favoriter kan bli Wetterstrand & Eriksson. Rent egoistiskt har deras biltullar avskräckt mig men mycket annat är bra.

Fy fan vad Maud Olofsson är hemsk. En av de största smilfinkarna denna jord har skådat. Jag tycker inte om att vara elak men den människan klarar jag bara inte av. I P1 i morse så var hon så dryg och överlägsen att jag höll på att köra i diket.

Inga kommentarer: