onsdag, december 09, 2009

It's a gas gas gas

Veckans spotifylista finns här

Listan satt lite hårdare inne den här gången. Men när jag väl knäckte koden så var det inga problem. Koden var att börja med världens bästa konsertöppning i nyremastrad utgåva. Aldrig har det riffet låtit bättre. Underbart!

För övrigt sa Ella en dag. "Pappa, kan inte du visa hur du dansar"? Oh, vad kul, tänkte jag först och satte på just låt nummer ett på veckans lista. Men att stå och dansa i vardagsrummet framför sina barn kan ha varit dödsstöten för mina rörelser till musik när andra ser. Det gick inte bra och till och med barnen blev generade, på riktigt.

Det kan var åldern som gör det. Och jag ser redan framför mig när jag blir svärfar någon gång i framtiden, att jag då inte kan dansa alls, utan antagligen spelar luftgitarr framför svärsonen som nog inte riktigt förstår vad som händer samtidigt som döttrarna dööööööör av pinsamhet. Men jag ser lite fram emot det också:)

Inga kommentarer: