torsdag, september 17, 2009

Två kanontjejer



4 kommentarer:

Anders sa...

Spoken like a true göteborgare!

Anonym sa...

Fan va gött att höra att du är lika klämkäck som dom du föraktar...Jihde, Settman o gänget ;) Fortsätt så!

Andreas

Mattias sa...

Jag är gärna klämkäck om det betyder att älska sina barn.

Däremot...Peter Jidhe. Hade du sett honom på Stadt i Lidköping under 90-talet så skulle du vara på min sida. Det hoppas jag i alla fall.

Men gillar man 'här är jag, jag är bäst' mentaliteten så kanske man går igång på honom.

Andreas sa...

Usch då, vad han en tråkig typ alltså. Vet inte hur mkt ordet "klämkäck" innefattar..men kanske alllt man älskar...barn, livet, vara i centrum osv. Fint kort iaf. Bara Lena som fattas bland kanontjejerna. Ett tips till ett blivande julkort. :)