fredag, februari 03, 2012

Kids, come out and play


Område: Bokade tältplatser, bokade tält, motorcykelplats och husvagnscamping.
Beläget: Åt helvete
Nära festivalområdet: Nej.
Festratio: Jag vet inte, jag har aldrig varit där.
Består mest av: Småbarnsföräldrar gissar jag.
Musik: Gubbrock tror jag.
Kötid: Man betalar sin plats i förväg.
Här finns också: En stor jävla parkering man måste gå igenom för att ta sig till festivalen.

På Roskildefestivalsens facebooksida hade någon länkat till någon som gjort en genomgång om var man ska bo under festivalen. Ovan är texten om husbilscampingen. Märker man inte en lite åldersdiskriminering och syrligheter i texten.

Jag ska ta med mig trumsetet, rigga upp det framför hans tält och spela som Dave Lombardo, förresten född 1965, trummis i Slayer till sommaren. Då ska ynglingen få smaka på råstyrkan som finns på husbilscampingen.

Inga kommentarer: