torsdag, april 14, 2011

Solar Life Raft

Jag har precis haft en magisk musikstund. Trots att jag samtidigt kollat in i en tegelväg i Kungälv växelvis med en dataskärm så har det kännts som jag suttit i Lower East side eller gått på Brick lane. Verklighetsflykten har varit total.

Solar life raft är en mixskiva av DJ/Rupture och Matt Shadetek. En skiva som gått under min radar sedan den släpptes för ett par år sedan. Men bättre sent än aldrig. Och återigen tack till Roskildefestivalen som gör att man hittar nya ljudspår att älska.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket verklighetsflykt att du glömde Klubb Svanen igår?

/TD

Mattias sa...

Shit också. Jag tänkte ju på det tidigare i veckan. Sorry! Men gjorde ni en bra spelning så kanske det kan bli mer på Way out west:)

Anonym sa...

Vi gjorde en bra spelning enligt de trogna som var där (vad nu det betyder). Dock är det osannolikt att det blir WoW...