tisdag, november 23, 2010

The shape of Per Sinding Larsen to come

Inte för att Dennis Lyxen är min största favorit. Men de minuter då han var med i kvällens PSL på festival var mycket fina. Egentligen var det mer hans fans som var härliga att se. Hur de bara ville säga hur mycket de gillade hans musik och hur mycket den betytt. Vackert!

Hela serien om festivaler har varit bra tv. Förutom att någon tycker om att använda slowmotionknappen lite för ofta. Även om programmen varit bra så inser jag också att svenska tältfestivaler är inget jag längtar efter. Jag förstår varför jag slutade åka på dem för 17 år sedan.

Jag skrev att Dennis Lyxen inte är min största favorit. Det stämmer men några låtar han gjorde med Refused är femstjärniga. Och när New noise spelades på campingen på festivalernas festival Roskilde i somras så var livet rätt gott som jag minns det.

1 kommentar:

Unknown sa...

grym video