fredag, augusti 31, 2012

Hang the dj

Förra lördagen hade jag förmånen att vara dj på min egna fest. Tiden gick fasligt snabbt men det blev nog lite över 3 timmars musik. Jag skulle vilja göra om det vilken sekund som helst. Det finns ju tusentals låtar att välja mellan. Nu efteråt finns det massor av låtar som jag tycker borde spelats men samtidigt hade jag inte velat ta bort någon annan.

Det mest spännande var att komma på låtar i stunden. Jag hade inte gjort någon danslåtslista innan då det kändes tråkigt. De mest självklara som missades är nog de nedan. Sen hade jag gärna kört lite stökigare rock men det var inte riktigt passande.

 http://open.spotify.com/track/2X5CcfBDvGpHtYBMracDK3


1 kommentar:

Anonym sa...

The Flirtations hade varit ett lyckopiller, men det fanns gott om dem hela kvällen (natten!) på dansgolvet även utan den pärlan!

/Alex