onsdag, april 11, 2012

Det som började så bra

Kl 09.30 - Lee Ranaldo klar för Roskildefestivalen. Vilken toppennyhet.



Kl 13.00 - Upplyftande möte om att strukturera upp samarbetet med skolan inför hösten.

Kl 15.20 - Hittar lp-skivan Distemper med The New Christs på Dirty records. En enastånde rockskiva som jag letat efter länge.



Kl 17.00 - Målgång efter en milrunda. Riktigt tunga ben men ändå 44.12 min vilket man får se som positivt.

Kl 20.40 - Djurgårdens målvakt gör sitt livs räddning på Erik Johansson skott. Jag och Ella flyger ur Gamla Ullevis stolar i besvikelse. Problemet är att jag har en öppnad apelsin mer i handen. Allt flyger ut och det mesta landar på något konstigt sätt rakt ner i min t-shirt öppning. Bättre det än att det kom på bänkgrannen men att åka hem klibbig efter ännu en 0-0 match var inte så man tänkt avsluta dagen.

Inga kommentarer: