tisdag, oktober 25, 2011

I can't give you anything

Väldigt många tycker till om saker som händer. Jag tycker ingenting om en väldigt massa saker som verkar viktiga för andra. Jag tycker inget om Juholtaffären, jag tycker inget om krisen i Grekland, jag tycker inget om att alla pengar för lekplatser i Gbg går till Plikta, jag tycker inget om att Tranströmer fick nobelpriset, jag tycker inget om thaimassageställen är dolda sexklubbar, jag tycker ingeting om det mesta faktiskt.

Det är kanske ingen egenskap att vara stolt över och i skrift ser det lite själviskt ut att inte bry sig om vad som händer. Å andra sidan tror jag gott om alla och får för mig att det mesta löser sig. En sak tycker jag dock. Det är störigt med alla som ska en åsikt om allting.

1 kommentar:

Syrran sa...

Ja det är väl ett släktdrag då för jag är precis likadan. På gott och ont.