lördag, februari 09, 2008

Vintersemester

Jag har fått ett rykte om mig att inte gilla skidsemestrar. Om jag får säga det själv så stämmer det inte, i alla fall inte riktigt. Visst kan det vara mycket slit för lite glädje men allt vägs upp av att se Ella störta ner för backarna och se hur hon verkligen älskar det. Skulle jag inte haft barn kan jag erkänna att det skulle varit svårt att få med mig till fjällen.

Imorgon bär det av till Hovfjället. Under den här resan ska jag verkligen granska vintersemesterns plus och minus. Resultatet kommer i slutet av veckan under rubriken Packat och Klart här på bloggen.

Jag kan ju konstatera att det börjar på minus. Klockan behöver nämligen ställas på ringning redan 05.00 imorgon. Att gå upp så tidigt en söndag är nog nästan värt två minus.

Inga kommentarer: