fredag, september 18, 2009

Fem Stjärnor

De låtar jag lyssnat på i helgen som är fullpoängare. Det var nog ett gäng till men de kommer med på senare listor.

Mogwai - Batcat
Mogwai - Danphe And The Brain
Mogwai - I'm Jim Morrison, I'm Dead
Mogwai - Local Authority
Mogwai - King Meadow
Mogwai - I Love You, I'm Gonna Blow Up Your School
Mogwai - Scotland's Shame
The Birds - Leaving Here
The Red Caps - Talkin' Bout You
Hank Williams - Ramblin' Man
Hank Williams - Calling You
Hank Williams - Six More Miles (To The Graveyard)
Paul Ballenger - I Hear Thunder
Johnny Cash - Rock N' Roll Ruby
Billie Lee Riley - Red Hot
George Jones - If Drinkin Won't Kill Me
Nick Cave & The Bad Seeds - More News From Nowhere
Creedence Clearwater Revival - Lodi
Creedence Clearwater Revival - Green River
New Order - 60 Miles An Hour
Håkan Hellström - Tro och Tvivel
Håkan Hellström - För En Lång Lång Tid
Håkan Hellström - Jag Vet Inte Vem Jag Är Men Jag Vet Att Jag Är Din
Laura Greene - Moonlight, Music And You
Lou Courtney - Trying To Find My Woman
Shane Martin - I Need You
Lee David - Temptation Is Calling My Name
MVP's - Turnin* My Heartbeat Up
The Radiants - Baby You Got It
The Remains - Don't Look Back

Inga kommentarer: