tisdag, juni 16, 2009

Betty Lavette - I Feel So Good

JAG ÖNSKAR ER ALLA EN FANTASTISK SOMMAR

Nu blir det långpaus på denna blogg. Återkommer någon gång i augusti. Kanske kommer det en roskildesammanfattning i juli men annars inget.

Jag hoppas att se er alla som läser det här någon gång i sommar. Ni är ju inte så många och jag vet ungefär vilka ni är så försök inte gömma er. Gbg, Grebbestad, Frankrike, Lidköping, Roskilde är några platser ni hittar mig på de närmaste två månaderna. Vi ses!

Och glöm inte att lyssna på låten. För det är en fantastisk låt och det lär bli dans till den ett stort antal gånger sommaren 09.

2 kommentarer:

Grobbe sa...

Glad midsommar på dig kära kusin! Blir det någon fotboll på Degeberg i sommar?

Mattias sa...

Absolut, fotboll på Degeberg är en av sommarens höjdpunkter. Vi är hemma någon av de sista helgerna i juli. Ska be bror min styra upp något. Hopppas att så många som möjligt är hemma och kan vara med.

Ha det gott och hälsa familj och bröder!