torsdag, februari 21, 2013

Erkänner mig besegrad



Jag sålde min biljett till morgondagens Dinosaur Jr spelning på Pustervik. Det är liksom inte läge att lyssna på ett av världens mest högljudda band just nu, insåg jag. Något som gör mig rätt ledsen. Egentligen inte så mycket för att jag missar Dinosaur Jr utan för att det mer är ett konstaterande att det inte står rätt till med mina öron. Något jag helst inte vill tänka på och som jag verkligen inte vill ska få sådana här brutala konsekvenser. Att gå på spelningar är ju typ topp 3 av det jag gillar allra mest att göra.

Det känns också som ett svek mot Lou Barlow att inte se honom när han är i stan. Visserligen spelar han bara bas här men ändå. Han är ju en av de allra allra viktigaste musikerna i mitt liv. Men han har nog
förståelse.

.

Inga kommentarer: