fredag, januari 27, 2012

1,2,3,4,5,6,7,8,9..

...det var nära, men jag var uppe innan domaren hann säga 10.

Halsflussen höll på att ställa till det men i sista stund gjorde alltså penicilinen verkan. Så hårdrockskvällen på biblioteket blev av som planerat. Och jag måste säga att den blev lyckad. Det borde kommit lite mer folk än de dryga 40-tal som dök upp men det fungerade ändå bra.

Ika Johannesson och Jon Jefferson Klingberg var trevliga och enkla att ha att göra med. Personer jag gärna skulle ta en öl med och prata vidare om musik och annat. Och det skulle då vara skönt att slippa ha någon sorts moderator roll. Även om jag måste säga att det gick ganska bra att vara utfrågare. I 1 timme och 20 minuter snackade vi blod, eld och död.

På scen stod också Beyond Sanity. De är helt klart ett lovande band. Volymen var hög så att böckerna skakade i hyllorna Det ska bli spännande att se hur många anmälningar om störande av ordning som ligger på mitt skrivbord på måndag.

Inga kommentarer: