onsdag, maj 27, 2009

Bob Luman "Gettin' Back To Norma"

För er som inte förstod Bob Lumans storhet i klippet nedan kommer här ytterligare en chans.

Det är sådana här låtar som gör att jag inte vill gå och lägga mig fast jag borde. Men samtidigt vet jag ju att den extra tröttheten imorgon snabbt åtgärdas om jag spelar låten igen till frukost, och i bilen till jobbet och så en gång när jag väl är framme också.

I en härlig intervju med Jari Happalainen i DN i veckan utbrast han att "jag är 100 procent musik". Det är bara att inse att det är jag också.

3 kommentarer:

Magnus sa...

Dagen är räddad!

Unknown sa...

Min svenska är ganska dålig, men jag är glad att du postat detta på din blogg! Jag är mannen som sätter detta klipp på YouTube så att tycka att det här var en överraskning. -Wilbur Scott

Mattias sa...

Magnus - Härligt att höra. Låten kan pluggas hårt på dansk mark i sommar.

Wilbur - Tack för att du la upp låten. Det kallar jag en riktigt god gärning till mänskligheten.