onsdag, augusti 30, 2006

När livet närmar sig slutet och man listar de snällaste saker man gjort och saker man skulle vilja sett men missat tror jag att dagens datum kommer högt på listan. Detta för att om en timme spelar Håkan Hellström på Klubb Baddaren på Henriksberg. Att inte vara där känns värre än jag trodde. Man skulle kunna citera ishockeyspelaren Ulf Samuelssons klassiska "att inte få vara med när det roliga börjar" tal idag. Tidigare gäster på Klubb Baddaren har ju varit bl.a. Ebbot och Weeping Willows Magnus. Båda har varit bra men alla har ju väntat på denna sista gång.

Varför skulle det då hamna på dessa listor? Jo, för att jag lät Lena gå då vi inte fick tag i någon barnvakt och för att jag tror att det kommer att bli en klassik konsert.

Jag går och lägger mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns det bättre om jag säger att du fanns i mina tankar i varje låt? Du är en hjälte...